Seminaret «Innovasjon i offentlig sektor – muligheter og erfaringer med forskning»

Samarbeidet innad i prosjektet kan organiseres på ulike måter. Det er høyst usikkert om vi skal legge interne ting som fildeling osv. på dette nettstedet. Innlegget er laget bare som en test:

Forskningsrådet og Regionalt forskingsfond arrangerte 23. januar 2018 et seminar med tittelen «Innovasjon i offentlig sektor – muligheter og erfaringer med forskning«.

Renate Jensen fra Bergen kommune presenterte ARGUMENT sammen med Olaug Vetti Kvam fra Skolelaboratoriet. Presentasjonen åpnet med det litt uvanlige og poetiske prosjektsammendraget vårt, «Solen skinner i Bergen…» Avsnittet med elevene som diskuterer ble brukt som en illustrasjon på at alle prosjektets samarbeidsparter samler sine interesser på ett felles sted: I klasserommet. Her er presentasjonen.

Av nyttige ting å ta med hjem etter seminaret, la vi særlig merke til at Forskningsrådet har utviklet et prosjektkanvas til støtte for de som ønsker å søke et innovasjonsprosjekt i offentlig sektor.